20 Aralık 2009 Pazar

beni yargılayan orospular


dengeli biri olduğum söylenip durulurdu

doğruydu , çok fazla kafama taktığım doğruydu,

herkesin yanında farklı herkese farklı davranmayı otomatiğe bağlamıştım,

alkolden başka bir şey kokmayan evime gittiğimde anlıyordum bunu sadece

yalnız kalınca

güçlü telkinlerle kendimi yatıştırdığım çok oluyordu

kendi kendimin alter egosuydum

hastaydım

ne yapacağını hiçbir zaman bilemedim

birilerini yaratıp ona yaptırtırdım her şeyi

benim yerime işeyen, sıçan, içen,

insanlarla diyaloğa giren

normalmış gibi davranan

her şey kontrol altındaydı sanki

ki farkedene dek

biri geldi bir gün

o hep vardı aslında

gözleriyle bir şeyler söyledi

ağzı geveleyip duruyordu

alt metni : ne boktan adamsındı, seni bunca ay nasıl idare ettim

bir erkek arkadaşı olması için bir erkek arkadaşı olmuştu

katlanılamayacak kadar antipatiktim

kandırıkçıydım

numaraydım

yalandım

sahteydim

taklittim

kız benim egoma boyun eğmişti

gitti sonra. gözleriyle birlikte.

sonra biri daha geldi .

o da bir süre idare etti.

her şey kontrol dışı.

eğlendi.

içti.

farkındalık yaratan ilginç muhabbetlere yöneldi.

sonra o da gitti. son kullanma tarihimi zorlayarak hem de.

sonra biri daha ilginç bulabildi beni nihayetinde

o , piç olmamla ilgilendi daha çok.

uçtu bi aralar .

hayatı yaşadı.

ama ben sonu kötü biten film- noir gibiydim

farkına vardı.

gözleriyle gitti.

kulaklarıyla.

kendimi hep boktan hissettim.

ne bekliyorsam...

bi kadın gelecek, oturma odasına girecek

kucağıma oturacak

ve her şey mükemmel olacak

beraber avam yerlerde köfte yiyip parası olanlardan farklı olduğumuzu göstereceğiz

alternatif yaşayacağız

evde bütün gün film izleyip sevişip onların kritiğini yapacağız

birbirimize küçük sürprizler yapıp birbirimiz için olduğumuzu söyleyeceğiz

heyecanlanacağız

filmlerin içindeki romantik yalancı gerzekliklere dönüşeceğiz

birbirimizn ailesi şu boktan ülke geleneklerine göre bizi istemeyecek

direneceğiz

uzaktan görüşeceğiz

bu tutkuyu daha da artıracak

geçmişi yad edeceğiz

yağmurlarda ıslanacağız

biri traş köpüğü sıkacak birine, diğeri onun saçını kesecek

mütemadiyen birbirimizi çok sevdiğimizi söyleyeceğiz

evin içinde osurmak, geğirmek sürecini yaşayacağız

buna samimiyet diyeceğiz

hoşumuza gidecek

kasmıyoruz sanacağız

farklıyız sanacağız

bir kadın gelecek , kapıdan içeri girecek, kucağıma oturacak

ve tüm bunları onla yaşayacağım

ve her şey düzelecek

inanıyor musun şimdi sen buna ?

hiç çok inanmak isteyip de inanamayacağını bildiğin bir şeyi bilme duygusu seni

tahrip etti mi?

hiç kadınlar tarafından idare edilmek duygusunu bilir misin sen?

hiç herkesin anormal görünmek için can attığı bu dünyada normal biriymiş gibi

davranmanın ne demek olduğunu bilir misin sen?

sen hiç hayatında bu kadar her şeyden süratla kaçan bir adam tanıdın mı?


fon : rolling stones - anybody seen my baby.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder