8 Mayıs 2010 Cumartesi

breaking bad: x


trajedi nedir sorusunu tamamiyle bünyesinde barındıran bir dizi. yapış yapış değil, ağlak ağlak değil, sert bir çivi gibi beyne saplanıyor içerdiği trajedi.

tesadüf eseri başladığım bir diziydi. bir kimya öğretmeni kanser oluyor ve bad ass'e dönüşüyor. ilgimi çekti biraz. devam ettim. akabinde her bölüm sonunda pc başında sigaramdan derin derin nefesler alırken buldum kendimi.

her bölümü bir film gibi. her karakteri büyülüyor oyunculuklarıyla insanı. kamera açıları, açılışları, bitişleri, tertemiz kadrajları , diyalogları kısacası mükemmelite...

en son 3.sezon 7 bölüm yayınlandı. bugüne kadar seyrettiğim en güzel en mıh bölümlerden biriydi. hank'in son dakikası adamı içine sıçırtacak cinstendi.

çok etkiliyor bu dizi beni. yaklaşık 15 tane amerikan dizisi takip eden hastalıklı asosyal biriyim. ama breaking bad kadar beni etkileyen bir dizi izlemedim henüz. ve kendime en yakın hissettiğim dizi, film vs karakteri kesinlikle walter white : bryan cranston : ya da diğer namıyla heisenberg.

çok garip bir kelime var bu diziyle alakalı , onu tamamen özetleyen müthiş bir kelime,

ama ben bulamıyorum onu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder