10 Nisan 2010 Cumartesi

sevgiliyi sevişmek için eve çağırmak


bir erkeğin ya da bir hatunun yapabileceği ki üstü örtülü zaten yaptığı, en tabii eylemlerden biridir bu.

ya arkadaş ben çok sıkıldım valla artık çoğu şeyden. özellikle de samimiyetsizlikten. herkesin faraza, biraz sonra sevişecek olma ihtimaline karşın sanki öyle bir şey hiç yokmuş gibi davranmalarından sıkıldım. ülkede ne kadar genç varsa, üniversite öğrencisi varsa, sevgilisiyle bir bardan çıkarken, aklında 1 saat sonraki pozisyonlar olmasına rağmen, gecenin o saatinde, filmlerden, kitaplardan, artık sikik olmuş bok soslu felsefik akımlardan muhabbet etmesinden artık sıkıldım yahu. nedir yahu bu? saygı mı? ahlak mı? gelenek mi? nedir?

telefonda ya da msn'de cilveleşen çiftler görüyorum paso, hep böyle birbirlerini scrubble olsun, monopoly olsun, brad pitt'in son filmi olsun, için eve çağırıyorlar. gerçekten o an sevgilisiyle scrubble oynamak mı geçiyor acaba aklından? aklındaki müthiş kelimeleri sevgilisine göstermek ve zekasını kanıtlamak mı istiyor acaba içinden? ya da monopoly mi geçiyor? ne kadar bu ticari meselelere kafasının bastığını sevgilisinin görmesini mi istemekte?

- aşkım gel sevişmek istiyorum seninle.

bu kadar basit yahu. bu kadar kolay. lakin bizim buralarda, sevgiliyi sevişmek için eve çağırmak ayıp ama sevgiliyi becerecek olmayı bilmek , ona italyan yapmak, bacaklarını omza almak ayıp değil. aynı keza hatun için de bu geçerli.

beni sikmeli ama bunun direk söylememeli. beni siksin ama evde film izleyelim desin.

aynı duyguları hissedip, bu aynı duyguları birbirine söyleyemeden, bi yatağın içinde tavşanlar gibi dönüp durmanın neresindedir acaba aşk?

bu mudur yani?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder