14 Aralık 2009 Pazartesi

jack on the rocks

aşk dedi kadın '' ben senin gecenin bir yarısında düşünebileceğin kadınlardan değilim''

şaşırmamış numarası yaptım saatlerce.

oturdu bir bardak viski koydu kendine.

ne de özgüven doluydu.

beni kendimden tiksindirircesine.

aslında hiç de böyle göründüğüm söylenemezdi.

insanlar fazla ukala bulurlardı çoğu kez.

bir keresinde tokat yemiştim çok küçükken kızın birinden

hatta bir keresinde kendinde onu nasıl bu kadar umursamadığımı hakkı gören

bir kadından

tekme yemişliğim bile vardı.

insan prensip sahibi olamıyor bazen.

bazen boş veriyor ölümüne.

bir yerde hayvan olarak bilinirken bir yer onu bağrına basıyor.

ne olduğuna insanın çevresi karar veriyor bazen.

kadınlar her zaman özendiğim yaratıklar oldu.

nefret etmekle hayranlık arasında sıkışıp kaldım onlara.

benim net hallerimdi onlar.

benim alter egolarımdı çoğu kez.

gecenin bir yarısı unutmak istediklerimdi.

sabahları yanımda görmek istediklerimdi.

kadınlar benim tanrı anlayışımı temsil ediyorlardı.

ekseriyetle var olduklarını hissedip

onlar yokmuş gibi davranmamı sağlayarak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder