25 Kasım 2009 Çarşamba

tanrı

olumsuz bir figürdür hep benim için.

kapılarını kilitleyip trip atan bir hatun gibidir.

bi ara birisi tanrıya inanıp inanmadığımı sormuştu

ezik bir cevap vermiştim

ama ne olduğunu hatırlamıyorum

bu kadar basit yani

ya inanırsın ya inanmazsın öyle mi?

hayır.

tanrının varlığı beni rahatsız ediyor nedense.

inanasım var ama... işe yarayacağından emin değilim

üstelik

açmıyor kilitlerini...

üstelik bir tane de yok ki kendisinden

5'nde babandır tanrı

10'unda öğretmenin

20'sinde sevgilin

30'unda fuck buddy'in

40'ında yalnızlığın...


üstelik düşünsene moruk: 6 milyar insan var lan. afrikalılar var. hristiyanlar var müslimler var, taylandlılar var, budistler var, adı olmayanlar var.. mevzudan uzak olan milyonlarcası var..

tanrının beni izlemesi çok mantıksız geliyor bana...

teknolojik olarak ne kadar mümkün olsa da ...

bilmiyorum kafam çok karışık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder