8 Kasım 2009 Pazar

ankara'da yapılmaması gereken şeyler

halka açık yerlerde taraf gazetesi okumaktır efendim. özellikle çankaya taraflarında bu hareketi asla yapmayınız.

hava güzeldi geçen gün, bolca yağmur yağmış sonra güneş açmıştı. sabah uyandım gittim bir yere . kahve içip kuki yiyerek amerikan hayat tarzına tam tamına özeniyordum. taraf olmadan da olmazdı tabi bu. onu da aldım yanıma. bir de yıldırım türker aşkına radikal.

önce radikal'ı okudum. normaldi her şey. kimse benimle ilgilenmedi. sonra taraf'ı açtım okumaya başladım. mekan self servis. insanlar tepsilerle yanımdan geçiyor. gözleri gazeteme ilişiyor. tam sayfa açmışım. ntv olayı henüz bitmiş, tsk'nın cunta meselesi ateşi ankara'da hala sıcak. öyle bir zamandayım yani.

şişko kemalist teyzeler, ak saçlı bürokrat amcalar, sıradan memurlar, kulağına bluetooth kulaklık takınca kendini ceo sanan andaval çakma iş insanları...

sanki arka bahçelerine sıçmışım gibi baktılar bana uzun süre.

sonra daha bir tiksindim bayraktı, orduydu... çektim eve geldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder